lördag 6 september 2008

Godmorgon!

Har egentligen ingen aning om vilka ni är som läser den här bloggen - har glömt bort vilka jag har gett adressen till. Och inte vet jag om ni tycker den är intressant heller. Men å andra sidan så skriver jag inte för någon annans skull - bara min egen.

Det är ett märkligt fenomen egentligen det här med att blogga. Man skriver sin dagbok så att alla kan se... Förvisso så väljer man ju själv hur mycket man skriver och vad man skriver om, men ändå. Skumt det där.

Vaknade för en halvtimme sen och det kändes som att klockan var åtta. Grått och molnigt ute och det regnar, rätt mycket faktiskt. En perfekt dag att bara sitta i soffan, kolla på tv och käka godis. För idag får jag äta godis - det är ju lördag!

Känns för övrigt fortfarande gott i själen att jag har rent här hemma. Allt är på sin plats - förutom kläderna som fortfarande ligger så fint här i de blåa IKEA-kassarna. Hm, undrar om man kanske skulle åka till IKEA idag... Fast jag har ändå inga pengar att handla grejer för så det är lika bra att inte åka. Även om man inte planerar att handla nåt så blir det alltid en massa småplock som man får med sig och helt plötsligt så var det inte så billigt längre. Nä, det är nog bättre att jag går på min första tanke - stanna hemma i soffan och lyssna på regnet...

Kram Cece

Inga kommentarer: