lördag 20 september 2008

Mitt i natten

Mitt i natten och hur trött är jag? Kanske inte så jättetrött för jag var så begåvad att jag drack kaffe vid halv elva... Men jag ska nog inte sitta uppe så länge ändå.

Haft världens mysigaste kväll med Helene. Kom dit vid åtta och fixade lite mat och det var hur soft som helst. Som jag skrev i mitt förra inlägg så var det jättelänge sen som vi umgicks och det var länge sen som vi pratade med varandra, ni vet så där på riktigt. Och det kändes hur gott som helst.

Hann med att träffa brorsan en kortis också. Missuppfattade tiden så jag kom lagom som de skulle åka, men jag sa hej i alla fall.

Morgondagen ska jag försöka hålla väldigt lugn. Sova länge - i alla fall hoppas jag på det, sen så ska jag hjälpa till med en grej i kyrkan på kvällen. Det är det enda. Så fram tills jag ska vara där tänkte jag nog mest gå omkring här hemma i mina mysbrallor som är tre storlekar för stora och som inte lämpar sig för offentligheten. Länge sen jag hade en sån dag...

Godnatt!

Kram Cece

Inga kommentarer: