söndag 21 september 2008

Jo, det blev möte

Det blev så att jag gick till kyrkan ändå. Trots att jag vaknade sent... Och sovit dåligt... Vaknade vid två i natt av att jag fick ett sms - hade glömt stänga av ljudet. Och när jag vaknar hastigt så blir det lätt lite jobbigt och jag får svårt att varva ner, men det gick ändå rätt ok. Det är därför som jag alltid stänger av ljudet när jag ska sova, jag vill inte bli störd. Om nåt hänt och man måste få tag på mig så kan man ringa hem. Än så länge har jag inte varit med om att det varit något akut, så då fortsätter jag att ha ljudet av. När jag kommer ihåg det vill säga...

Snart ska jag vara tillbaka i kyrkan. Klockan tre ska vi börja repa inför lägret, så nu blir det väl bara att käka lite lunch och softa lite. Kanske skicka nåt mail. Surfa runt lite. Men mest bara ta det väldigt, väldigt lugnt.

Kram Cece

Inga kommentarer: