måndag 1 september 2008

Fortfarande på jobbet

Sitter och väntar på att första körövningen med ungdomskören ska starta. Har ingenting att göra - eller jag tror inte jag har nånting att göra. Förmodligen har jag en massa, men jag kommer inte på nåt så jag låtsas som ingenting.

Det är alltid lika intressant att ha en kör för första gången. En del är kvar sen i våras så de känner jag och vet hur de låter och fungerar. Men det kommer förmodligen en hel del nya - eller jag hoppas det i alla fall. Så det känns lite spännande att se hur gruppen kommer att fungera.

Vet inte om jag håller på hela tiden idag. Tänkte mjukstarta lite. Gå igenom några gamla låtar och sen har jag en ny som jag tänkte börja med. Kommer inte jobba ihjäl mig direkt ikväll. Känner mig inte lika snurrig som jag gjort i helgen, däremot skakig. Skriver fel hela tiden...

Ikväll när jag kommer hem ska jag ta tag i mitt liv. Ska käka lite först och sen ska jag ta en promenad. Har inte varit ute och gått på evigheter - jag är så lat! Men nu är det fint väder, jag har en bok i min iPod och det finns egentligen inget som hindrar mig. Bara min egen lathet...

Kram Cece

Inga kommentarer: