måndag 22 september 2008

Skum...

Mitt oförstående vad gäller hur min kropp fungerar håller i sig. Så fort jag vaknade i morse och insåg att det var måndag så kände jag mig stressad och ville helst ligga kvar i sängen och läsa. Gjorde det i och för sig till halv tolv, men hade gärna stannat lite längre.

Och när jag kom hit till jobbet så slår det lock för ena örat och det börjar tjuta - ungefär som det gör när jag är stressad. Det höll i sig förvånansvärt länge innan det släppte, otroligt störande. Och det är som att jag tappat hungern. Jag får hela tiden påminna mig själv om att jag måste äta för jag glömmer bort det. Jag är inte hungrig.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka de här tecknen och om det är nåt som ska tolkas. Nu ska jag i alla fall äta lite innan nästa elev kommer. Suck, har ingen lust att jobba idag.

Kram Cece

Inga kommentarer: