söndag 7 september 2008

Söndagkväll

Nyss kommit hem från kyrkan. Det tog betydligt längre tid än vad jag trodde. Vi kom inte igång riktigt vid sju och sen var de inte vana vid att jag var med. Och jag vill gärna vara effektiv och kör på i ett rätt så bra tempo och de blev nog lite rädda först. Men jag tror de vande sig. Nästa söndag börjar vi en halvtimme tidigare för det var rätt många låtar vi inte hann köra igenom.

Men det känns bra. Det funkade riktigt bra och det var kul. Tråkigt bara att vi inte har någon trummis som ska med. Blir lite tamt utan... Men vi kör med ägg och tamburin - inte tråkigt det heller.

Nu höll jag på att göra som jag gjort tidigare - skjuta på framtiden det som jag lika gärna kan göra nu. Är lite lat och skulle helst bara vilja softa nu, men antingen så arrar jag låtarna nu eller så får jag göra det i morgon förmiddag. Ska även fixa några skivor med låtar till lovsångsteamet. Fast undrar om jag inte kan använda skickafilen.se istället... Blir lite smidigare än att bränna skivor. Värt att kolla upp.

Nu mina kära vänner - ska fröken Dahl sätta sig och arra Stevie Wonder.

Kram Cece

Inga kommentarer: