lördag 6 september 2008

Snart dags att sova

Två blå IKEA-kassar står här bredvid mig fulla med ren tvätt. Var ner förut efter vi hade käkat och i princip allt var torrt. Men jag har varken lust eller ork att styra upp det där nu ikväll. Måste bara bädda rent i sängen men de sängkläderna lade jag överst i ena kassen. Se - jag har mina ljusa stunder :-)

Veronica & Magda har varit här ikväll. Gjorde lite mat - kycklingspett och potatissallad och sen hamnade vi framför Ice age. Lättsmält film och jag vet inte hur många gånger jag har sett den, men den är lika underhållande varje gång.

Jag ska försöka somna lite tidigare idag än igår. Tror klockan hann bli närmare tre innan jag kom i säng. Nu är hon snart ett och jag börjar bli lite trött faktiskt. Så jag ska nog bädda rent och borsta tänderna och sen försöka sova.

Har i och för sig inget planerat i morgon men man behöver ju inte sova bort halva dan bara för det. Skulle behöva arra lite till körerna och jag borde ha gjort det idag, men så blev det ju inte så jag får väl göra det i morgon. I alla fall börja lite. Sen så ska vi ha första repet på söndag inför församlingslägret så jag ska nog kolla igenom noterna lite och så smått bestämma vilka sånger vi ska ha på vilka samlingar. Jag ska leda på fredag och lördagkväll och på söndagförmiddag. De övriga samlingarna har jag tänkt lägga över helt på ungdomarna.

Hm, nu tog tankarna slut så jag säger tack och godnatt!

Kram Cece

Inga kommentarer: