tisdag 23 september 2008

Lite off ikväll

Känns som om jag blivit en surkärring som bara klagar och gnäller hela tiden. Vet inte när det förändringen skedde, men det känns som om det är så. Och jag känner mig uttråkad också. Det är som att det enda jag gör är jobbar, jobbar, jobbar och sen är jag så trött på helgerna att jag inte orkar göra nånting. Vill bara sitta hemma hos mig eller hos nån kompis. Känns helt övermäktigt att hitta på något annat att göra. Och jag fattar inte vad som är problemet.

Men jag vill inte tråka ut er med mitt status just nu, så jag skriver inte så mycket mer. Går och kollar på idol istället och hoppas att jag inte är så här i morgon efter jobbet. Då har jag ju suttit på buss drygt en timme så om jag är tjurig över nåt så har det förhoppningsvis runnit av mig innan jag är hemma.

Kram Cece

Inga kommentarer: