onsdag 1 oktober 2008

Plus

Hi hi, här sitter vi. Fyra tjejer sitter i soffan hos Pernilla, har käkat lite kvällsmat, kollat på idol och vad gör vi nu? Jo vi kollar på plus med Sverker Olofsson. Tänk att den killen kunde va så underhållande. Just nu jämför de en massa barnoveraller och de har proppat i några ungar i ett antal overaller och runt får de springa. Och förskollärarna är så lyckliga över praktiska overaller att ögonen lyser som om det vore julafton.

Var dessutom på bönen innan och det skänkte också glädje. Rune 80+ med en något minskad hörsel hade ett skönt inlägg.

Har jobbat idag och känner mig smått febrig idag faktiskt, men jag tycker ändå att jag mår bra. Känner glädje i hjärtat och har nu snart jobbat färdigt för den här veckan. På lördag blir det kalas. Brorsans dotter fyller 10 och hon önskar sig diverse prylar. Det första på listan var en hund - en riktig. Men lite längre ner på listan stod det att hon önskade sig dumlekolor så jag ska nog köpa det. Ska se om jag ska köpa nåt ihop med den andra brodern. Han skulle ringa ikväll när han jobbat färdigt. Får väl se om jag fortfarande är vaken då...

Kram Cece

Inga kommentarer: