torsdag 2 oktober 2008

Tom hjärna

Jag har blivit lite bortskämd med lediga fredagar. Så nu känns det skitjobbigt att jag ska jobba i morgon. Nu är det i och för sig bara ett par timmar på förmiddagen som jag ska till Tidaholm på möte, men ändå... Måste fixa present till kalaset på lördag, så det blir nog en tur in till stan också.

Och mer då? Jo en kaffe hinner man alltid med och i morgon blir det med min fina fina vän Brita. Ska bli så mysigt.

Nu däremot är jag - som vanligt - hur trött som helst. Har plockat fram lite bröd ur frysen och ska äta kvällsmat nu. Lite väl sent, jag vet, men jag kom nyss hem. Får väl se om det är nåt vettigt på tv att slökolla på innan jag somnar för natten.

Hjärnan är helt tom så jag har inget mer vettigt att säga - säger bara gonatt!

Kram Cece

Inga kommentarer: