måndag 20 oktober 2008

Läge att sova

En dag kvar... En enda ynka dag kvar. Sen är jag ledig i 12 dagar. Förstå - 12 dagar! Ska bli så galet skönt. Fast det heter ju inte att jag är ledig. Jag har elevfria dagar... Men jag måste inte va på jobbet så jag förstår inte skillnaden. Nästa vecka åker jag upp till Stockholm och är där hela veckan. Måndag, tisdag och onsdag ska jag till musikhögskolan på pedagogdagar, men sen resten av veckan är jag helt ledig. Ska försöka träffa lite folk som jag inte träffat på länge, men mest ska jag nog bara ta det lugnt och umgås med mig själv.

Hade planer på att plita ihop ett mail nu till L, men jag orkar inte. Är fortfarande småsjuk och nu mår jag dessutom illa igen. Magkatarr... Men jag vet inte för vad. Oftast kommer det när jag är stressad, men jag tycker inte jag är det nu. Skit samma - jag måste inte förstå allt även om jag vill det. Kanske bara ska ta det för vad det är. Mår illa och är snurrig. Punkt. Ska nog gå och sova istället.

Kram Cece

Inga kommentarer: