söndag 12 oktober 2008

Huvudvärk

Har inte mycket vettigt att skriva idag. Kunde bara inte somna igår... sista gången jag kollade på klockan var den 03:42. Lite jobbigt med tanke på att min klocka ringde 07:30 i morse. Har mått skitskumt idag. Mått illa och har en alldeles fantastisk huvudvärk. Tryckt i mig en alvedon nu och hoppas på att den släpper snart.

Efter mötet - som för övrigt gick riktigt bra - så var jag upp till familjen Davidsson och åt lunch och bara hängde några timmar. Softisch värre :) Hamnade med Magda, Ami och Veronica uppe på billingen och drack kaffe och vandrade lite (med betoning på lite). Mina vänner ser det som sin livsuppgift att få ut mig i skogen. Jag har väl egentligen inget emot det, jag bara gillar att sitta inne i en soffa och softa. Men de blev så glada att de fick med mig ut och är de glada så är jag glad.

Kram Cece

Inga kommentarer: