torsdag 9 oktober 2008

trött, snurrig men lycklig

Om fem minuter börjar dagens och veckans sista arbetsinsats. Har hand om gymnasiekören här på musikskolan och vi har övning nu i typ en och en halv timme. Ska bli ruskigt skönt att få åka hem sen.

Stensov på bussen hit idag. Har sovit oroligt i två nätter och att behöva gå upp tidigt gjorde inte mitt status så mycket bättre. Är ljudkänslig och helt snurrig idag. Känns som att jag har lock för öronen och jag behöver inte ens röra mig för att det ska snurra. Lite läskigt... Därför känns det skönt att jag snart får åka hem.

Ledig i morgon och ska göra minsta möjliga. Måste tvätta lite och sen ska jag sjunga både på lördag och söndag så jag måste förbereda lite med det. Sen är det dags för mig att städa kyrkan. Får se om det blir i morgon eller på lördag. Beror på hur jag mår.

Men nu är det dags för kören...

Inga kommentarer: