tisdag 21 oktober 2008

Delvis klart

Det är märkligt men det stämmer faktiskt. Vargtimmen... De jobbigaste timmarna på natten mellan 02:00-04:00. I alla fall var det så för mig i natt. Jag kom inte till ro, somnade först strax efter 03:00 och när klockan ringde vid 08:00 i morse var jag helt borta. Tycker inte riktigt om när känslorna och ångesten tar över hela min varelse. Å andra sidan har den hållit sig borta i ungefär två veckor så jag har ändå haft det rätt bra.

Fördelen nu är ju att jag förstår och ser vad som triggar igång den. Men ändå var jag inte förberedd på den. Messade en del med L inatt. Vet inte vad jag skulle gjort utan den kontakten. Det var min livlina...

Idag känns det ändå bättre. Är helt slut och vill helst bara hem och sova i soffan, men jag har ju elever så det funkar ju inte. Ska vara här till halv sju. Sen är jag ledig i 12 dagar. 12 hela långa dagar då jag inte behöver åka till jobbet. Förvisso har jag ju pedagogdagarna i Stockholm, men det känns inte som att de räknas...

Kram Cece

Inga kommentarer: