tisdag 14 oktober 2008

Lite piggare nu ikväll

Jaha, då har ytterligare en dag gått utan att något särskilt har hänt. Har tillbringat största tiden i min soffa i horisontalläge och det har varit väldigt välbehövligt. Mår väl inte så jättemycket bättre mot tidigare idag, men jag mår i alla fall inte sämre. Känner mig sliten i halsen och väldigt trött, men den senaste tabletten hjälpte mot huvudvärken.

Och det tråkiga när jag är lite småsjuk - eller mycket sjuk för den delen - är att jag blir så dämpad. Inget känns kul och jag sitter bara här och tycker synd om mig själv. Det jag tidigare skrivit om att fokusera rätt och att välja hur jag ska tänka - det har inte varit i min närhet idag.

Samtidigt kanske man kan få må så här en dag eller två. Man måste nog tillåta sig själv att må lite småsurt ibland, bara man inte fastnar i det. Och det har jag inga planer på att göra. Jag låter mig må så här idag och sen så hoppas jag att jag kan tänka om och fokusera om i morgon.

Nu ska jag återigen placera mig i soffan och kolla på tv. Inte för att det är så mycket vettigt men det är i alla fall något att kolla på.

Kram Cece

Inga kommentarer: