fredag 17 oktober 2008

Fredag!

Klockan är inte mer än 13:20 och jag har hunnit med en hel del idag. Var i X på morgonen på personalmöte, kom hem lagom till tolv och åkte upp till Sofia och tog en kaffe och en äppelpaj med henne och Veronica. Och nu ska jag och sistnämnda människa åka till Skövde, hämta Magda och äta lunch. Trött, men ändå rätt glad. Vaknade dock i morse med ont i halsen. Säger inte det till Veronica bara för då hävdar hon att det är sångerskenojan som satt in...

Började läsa en ny bok idag på bussen - Bill Hybels, Vem är du när ingen ser? Handlar om karaktär och om hur man kan utvecklas och förändras som människa. Och han skrev en hel del bra grejer. Kommer att kommentera den lite mer i kommande inlägg. Just nu är jag alldeles för snurrig, trött och hungrig för att kunna tänka klart. Nu vill jag bara äta.

Här är för övrigt ett par bilder från höstpromenaden som mina vänner drog ut mig på i söndags.


Veronica & Ami
Jag & Magda

Kram Cece - som lovade att säga att det var Veronica som var fotografen :-)

Inga kommentarer: