måndag 13 oktober 2008

Lite gnölig

Tänk att det kan va så kul att ändra utseende på den här sidan... Vet inte hur många gånger jag gjort det nu, men lite ombyte förnöjer.

Annars då? Jovars (som min bror skulle säga), det är väl helt ok. Inte helt bra, men ändå ok. Varit skitskum hela dan. Huvudvärk, hängig, smått skakig, febrig och har inte varit särskilt hungrig. Nästan så jag mått illa. Inte magsjukilla, men... mer att jag bara inte är hungrig.

Funderar på om jag ska stanna hemma från jobbet i morgon i ett försök att häva det hela innan det bryter ut på riktigt. Måste in till jobbet för ett möte på förmiddagen i morgon, men sen får jag se hur jag gör. Om jag mår som jag gör nu och som jag gjort hela dan så åker jag nog hem efter det. Problemet är bara att jag är så himla snäll. Jag vet att det inte är mitt problem om mina elever inte får sin lektion, och det är heller inte mitt problem att försöka få tag på dem, men ändå så känns det som det. Man vill som inte att de ska åka in till musikskolan i onödan...

Jaja, jag får se hur jag mår i morgon och om det är så att jag inte mår bra så får jag ignorera min duktighet och strunta i eleverna. Det är inte mitt problem att försöka få tag på dem om jag är sjuk.

Nu ska jag ta en ipren och se om värken släpper. Har inte bara haft huvudvärk utan händerna har värkt idag också. En skön konsekvens av att vädret börjar bli kallare och mer ruggigt.

Äh, känner mig som värsta gnällkärringen här nu... Återkommer i morgon.

Kram Cece

Inga kommentarer: