lördag 4 oktober 2008

Grattis lilla hjärtat!

Det här är Johanna - den bästa brorsdotter man kan tänkas ha. Hon fyller 10 år idag och det som stod högst upp på önskelistan var en hund - en riktig. Det fick hon inte. Däremot fick hon en massa annat. Från Simon och mig fick hon Wall.E. Ett spel till ps2. Hon blev helt lycklig...

Nu har jag varit hemma ett tag och försökt ignorera alla tankar som har ockuperat min hjärna och mitt sinne sedan lunchtid. Har väl inte lyckats helt bra med det. Har blivit lite sms med L idag. Plus ett mail. Och lite fler sms. Det är så grymt skönt att bara skriva av sig några rader. Få ur sig tankarna. Inte alltid jag lyckas.

Ibland skriver jag av mig tankarna här, men inte alltid. Just nu är de lite väl personliga för att jag ska vilja sprida dem här. Har väl hyfsad koll på vilka ni är som har fått den här adressen, men jag vet ändå inte riktigt vilka som läser. Minnet sviktar.

Istället blir jag lite flummig och diffus när jag skriver mina inlägg. Hoppas ni har överseende med det...

Kram Cece

Inga kommentarer: