torsdag 23 oktober 2008

Ett hörn av kärlek

Hm... jag är godissugen. Funderar på om jag ska traska ner till ica och köpa lite. Eller så biter jag ihop och struntar i det. Svårt val...

Har varit i Jönköping idag med Veronica och Ami. Var ute på ikea och a6 och småshoppade lite. En stor glädje med dagen var att vi sprang på Victoria när vi satt och åt. Så mysigt! Var grymt trött när jag kom hem och la mig på soffan och läste lite, men det gick inte så bra - jag somnade. Vaknade en timma senare så nu får vi väl se när det passar att jag somnar i afton.

I morgon ska jag och Pernilla till Hjo på förmiddagen. Och sen är jag helt ledig. Ska väl kolla lite vad jag ska sjunga på söndag - ska sjunga i kyrkan igen. Tycker inte jag gör annat just nu. Men det är ju i och för sig kul att de vill att jag ska göra det.

Fick för övrigt en kommentar angående mitt inlägg igår om prövningar. "Det handlar om hur hårt du kan bli slagen och ändå fortsätta röra dig framåt..."

Nu däremot ska jag ta en stund och placera mina vänner i varsina hörn i mitt hjärta. För om jag gör det kan jag alltid bära er med mig.

Kram Cece

Inga kommentarer: