lördag 4 oktober 2008

Ny justering

Kom just hem från Veronica och fortsatte min ommöblering. Vet inte riktigt hur nöjda mina grannar blev när jag tappade ner benen på den här stolen i golvet... Men ingen har klagat hittills så jag tror nog att de hade överseende med det.

Var inte helt nöjd med den förra möbleringen, kändes som om det var alldeles för mycket möblering utmed väggarna. Ställde in min solstol i hörnet och nu känns det lite som att jag fick mig en egen liten relaxavdelning :-) Får väl se om jag blir mer nöjd över detta.

I eftermiddags när jag satt och drack kaffe med Brita så började vi prata lite om vänner. Och vet ni - jag är så glad att jag har er! Det låter som en klyscha, men vad vore livet utan vänner? Förmodligen otroligt tråkigt. Så tack för att ni finns!

Kram Cece

Inga kommentarer: