torsdag 16 oktober 2008

Personalmöte i morgon

Nähäpp - ingen ledig fredag. Men jag ska nog inte klaga. Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag. Sen är jag ledig i en och en halv vecka :-) Mina estetelever har temavecka så det är inte någon ordinarie undervisning, så jag kommer inte åka till Lidköping. Nu kommer jag inte vara helt ledig bara för det, men jag slipper åka i alla fall. Har en massa planering att göra... kan inte fatta att det kan ta så lång tid! Idag satt jag i tre och en halv timme och jag kom inte ens halvvägs. Jag gjorde i och för sig det allra viktigaste och det känns bra.

Direkt efter jobbet åkte jag hem till Veronica och åt kvällsmat med henne och Magda. Så mysigt att bara kunna ses så här mitt i veckan. Och särskilt när jag varit lite sjuk och inte varit så social de senaste dagarna. Idag har jag mått bättre som skönt är, men nu har en huvudvärk börjat göra sig påmind...segt. Ska ta och proppa i mig en ipren och gå och sova. Klockan ringer smärtsamt tidigt i morgon 05:45. Alldeles för tidigt för att en liten Beckis ska va nöjd med det.

Kram Cece

Inga kommentarer: