måndag 31 maj 2010

Jag är här.

Jag har inte försvunnit - jag lovar. Det har bara varit lite mycket så jag har varken hunnit eller orkat skriva något här på bloggen. Kom in i världens energiflow och började vårstäda lägenheten och jag tänkte att det är lika bra att passa på så länge den finns kvar - energin alltså. 

Nu är jag nästan klar - skönt! Det som är kvar är två skåp i köket, ett par smålådor i bokhyllan och tvätta fönster. Men det sparar jag till en annan dag. Tänkte ta alla fönster på fredag när jag är ledig och även köra det sista till återvinningen då. Då blir det även själva städningen, nu har det bara varit rensning och insättande av papper i pärmar. 

Jag fick för övrigt besked om jobbet som jag har sökt och jag fick det! Förvisso är det bara 25% men jag sade ja till det och så söker jag något mer jobb. Det blir inte att jag flyttar utan jag bor kvar här och det känns bra. Väldigt bra till och med och det är en väldigt skön känsla!

3 kommentarer:

Anki sa...

Grattis till jobbet!

Cece sa...

TACK!

Marie-Louise sa...

Grattis till jobbet. Vad skönt att det ordnade sig :) /Kram