måndag 10 maj 2010

Inte nöjd

Hela kroppen värker. Så fort tankarna hamnar i att jag måste ringa min läkare i morgon rusar hjärtat iväg. Alltid när jag mår sämre kommer min eksem tillbaka och nu är den värre än någonsin. Svårt att smörja in det för det sitter i hårbotten. Det är inte bara vanlig mjäll eller torr hårbotten - det är eksem. Det kliar som tusan och håret blir fett på bara några timmar. Bara för att jag kliar så klart.

I morgon ska jag äntligen klippa mig. Sitta i schamponeringsstolen och få massage - Gud vad det ska bli skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den här sjukdomen är kompliserad. jag brukar få jätte stora stress blåsor som gör ont o kliar.De kommer var som helst. Värk i kroppen är ett kapitel för sig. Ja,jag känner igen mej i allt./ussan

Unknown sa...

Vill ge dig en kram... visserligen en cyberkram men jag kryddar den med mycket omtanke och kärlek från honom som omsluter dig på alla sidor... o håller dig i sin hand... /ingela