fredag 29 augusti 2008

Produktiv dag

Å ena sidan så känns det som att jag inte gjort ett enda dugg idag. Men när jag tänker efter så har jag hunnit med en hel del.

Kl. 07:00 ringde klockan - tidigt för att vara i mitt liv, skulle ju va på jobbet vid åtta för att ha betygsdiskussionsmöte (långt, skumt ord...) I alla fall - mötet varade bara i drygt en timme och det gick riktigt bra. Nu har min separationsångest lugnat ner sig och jag ser faktiskt fram emot att börja jobba på gymnasiet. Ska bara få ihop schemat.

Stannade till i Skövde på vägen hem och hann med ett besök både på siba och på jobbet innan jag åkte hem. Var och letade efter lite dokument i min datorn innan jag hämtade upp Pernilla för att sen bege mig tillbaka till Skövde och äta lunch med henne och Veronica.

Handlade på maxi, åkte förbi hennes föräldrar och hämtade en notbok, åkte till kyrkan och gick igenom lite noter och kopierade det jag inte hade. Ska ju leda lovsång på församlingslägret om en månad och vi har första repet nästa söndag och jag tänkte ha lite framförhållning för en gångs skull. Drack lite kaffe med Pernilla i kyrkan och snackade lite skit med Jörgen (som för övrigt inte kommenterade att jag klippt av mig håret - mycket underhållande! Undrar om han ens såg det...)

Och nu har jag varit hemma och slösurfat lite och hängt i soffan och kollat lite på tv och nu väntar jag på att Veronica ska sluta jobba. Ska hänga hemma hos henne ikväll. Är ju friidrott på tv som jag kan tänka mig att kolla på - vet inte hur hon ställer sig till det bara. Återstår att se.

Just det - så här ser jag ut nu :-)Är helt sjukt nöjd och det känns inte ens ovant att ha kapat hela håret. Tycker till och med att hon kunde tagit ännu mer. Men det får bli nästa gång. Grymt skönt är det i alla fall.

Kram Cece

Inga kommentarer: