torsdag 21 augusti 2008

Halvbra dag

Det känns som om nån drar inne i hjärnan. Känner mig småskakig - precis som att man har blodsockerfall. Mår lätt illa och det snurrar. Ska nog gå och vila lite nu. Känns lite surt att jag ska må så här. Det enda jag gjort idag är att jag varit inne i stan och fikat med ett par gamla kollegor, handlat en tröja och sen förbi jobbet och hämtat några papper. Och jag kände redan när vi fikade att det började snurra och att alla ljuden förstärktes.

Och när jag mår så här så blir jag rätt tacksam till Gud att jag inte ska jobba heltid. Jag fick ju lite mer timmar på det ena stället så nu är jag uppe i sammanlagt 72%. Och jag tror att det är alldeles lagom och vad jag klarar av att jobba just nu. Nu återstår bara att se om jag kan få in de 35% på onsdagen. Skulle va så skönt att slippa åka dit två dagar - det tar ju ändå en timme. Men om det skulle gå så har jag ju torsdagen till planering och fredagen helt ledig. Skulle va så skönt...

Inga kommentarer: