onsdag 13 augusti 2008

lite snurrig

Håller på och tvättar idag. Fast det är bara två maskiner så det är inte så blodigt. Insåg nyss att jag låtit otroligt deppo i mina senaste inlägg. Jag brukar inte vara det och det är ju lite därför jag skaffar den här bloggen. Så jag kan skriva av mig. Jag kan ju inte hålla på och maila till L varje gång jag blir lite låg. Rädd att han ska tröttna på mig. Det vet jag att han inte gör, men rädslan finns där ändå.

Idag känns det lite bättre - i alla fall än så länge. Gissar att min pms inte förbättrat hur jag mått den senaste tiden. Ibland blir jag inte påverkad alls, men vissa gånger vill jag bara stänga in mig och grina hela tiden. Så är det den här gången.

Nu ska jag snart iväg och äta lunch med mamma och sen i eftermiddag ska jag ta en kaffe med Veronica. Tror att Pernilla eventuellt hänger på oxå. Tänkte skicka iväg ett sms till henne nu innan jag åker. Hon är för övrigt den enda som fått den här adressen. Vet fortfarande inte om jag ska ge den till nån mer...

Inga kommentarer: