söndag 17 augusti 2008

Sköna söndag

Nån som minns det programmet? Jag kan väl inte påstå att jag kollade särskilt flitigt på det, men jag minns att det fanns. Tyckte redan då att namnet var lite skumt...

Men min söndag har faktiskt varit skön. Började med att jag sov väldigt lite och var så trött i morse att jag mådde illa. Men jag var ju tvungen att gå upp för jag skulle ju sjunga på mötet. Det gick väldigt bra och jag fick otroligt mycket uppskattning efteråt och det var väldigt kul. Har ju som bekant haft en låg period ett tag så det var en booze för självförtroendet.

Middag hos mor och far och hängde där hela eftermiddagen. Hade ett gött samtal med min svägerska. Berörde allt från alkohol, Gud, relationer och andra människors påverkan på en. Kändes gott i själen på nåt vis efteråt.

Och nu har jag precis kommit hem efter att ha varit uppe hos vilda familjen Davidsson på en kvällsmacka. Så nu sitter jag här i tystnaden och bara njuter. Ska plocka ihop lite prylar för jag stannar i Lidköping i morgon natt. Och sen blir det lite OS innan jag förhoppningsvis somnar tidigt. Åker från Tibro tio över sju i morgon så jag behöver gå upp vid sex. Gah vilken terror! Minns inte när jag var tvungen att gå upp så tidigt senast...

Inga kommentarer: