tisdag 19 augusti 2008

Tiden rinner iväg

Min ransonering gör att jag måste stänga ner här om tjugo minuter. Har bestämt mig för att jag bara får sitta vid datorn en timme efter att jag har kommit hem från jobbet. Blir lätt att jag fastnar här och får inget vettigt gjort. Hoppas bara att jag klarar av det.

Idag var jag och beställde tid för klippning. Har tröttnat nåt alldeles fantastiskt på håret - som dessutom är rätt slitet nu - så nu ryker det. Har inte ristat i sten hur frisyren ska bli, men jag tror nog att jag choppar av rätt så mycket. Hitta en skitsnygg frisyr på en sajt och det lutar åt att det blir den här...


Frisyr från Frilla.se

Eller kanske den här...


Frisyr från Frilla.se

Den här tycker jag är asschysst men med tanke på att jag haft rätt långt hår nu i ett par år så kanske jag inte ska klippa mig för kort på en gång. Kanske blir världens chock för mig. Bättre att jag klipper lite halvlångt och sen att jag kortar av det ännu mer senare ifall jag skulle vilja.

1 kommentar:

Brita sa...

Skiiiiiitsnygga frillor....båda två, men måste jag välja en tror jag att den översta skulle klä dig bäst, men som sagt skulle båda passa en snygging som dig :)

Kram