torsdag 28 augusti 2008

Feel like new...

Äntligen! Jag har inte längre bara hår - jag har numera en frisyr. Är helt sjukt nöjd och kan definitivt rekommendera Lovisa på Manamana. Blev precis som jag hoppades på och det sköna är att det inte ens känns ovant. Har ju haft långt hår nu i snart tre år men nu känner jag igen mig själv igen. Ska lägga ut bild - jag lovar, men just nu är jag inte hemma och har inte möjlighet att fixa det här.

Är kvar i Lidköping i natt hos Nina och Pär - vad vore jag utan er? Var på jobbet en sväng på eftermiddagen och rotade bland en massa noter för att försöka planera lite till körerna. Och det känns som att Skövde-körerna är någorlunda färdigt. I alla fall höstterminen. Det är lite värre med Lidköping. För det som jag kan göra i Skövde har jag ju redan gjort här. Så jag måste hitta nåt nytt till på onsdag. Får toktänka över helgen.

I morgon bitti kl 08:00 ska vi ha betygsmöte för gymnasieeleverna och jag har inte läst igenom kursplanen. Måste göra det nu innan jag somnar. Tur att jag kom på det - annars hade det varit lite jobbigt i morgon.

Kram Cece

Inga kommentarer: