torsdag 9 april 2009

Varför?

Jag förstår inte hur det kunde bli så här. Jag ser inte några orsaker till det så jag förstår verkligen inte hur det kunde bli så här. Försöker tänka tillbaka och komma fram till när det började, om det finns något som hände då, men jag är osäker. Vet inte om jag fortfarande kan skylla på det.

Andra har det så mycket värre, så varför ska jag klaga? Jag har det ju ändå rätt så bra...

Men varför mår jag så dåligt då? Varför får jag sån ångest så jag bara skakar och känner paniken krypa under skinnet på mig? Varför skakar min kropp - helt utan anledning? Varför mår jag illa så jag knappt får i mig mat ibland? Varför är det som att jag inte kan fokusera omgivningen och det är som att det bara darrar?

Det finns som ingen anledning. Men antagligen är det väl så att mitt i allt så finns det en tydlig orsak, jag ser det bara inte från mitt håll...


Inga kommentarer: