onsdag 21 april 2010

Normalt trött idag =)

En del av er vet att jag har ganska lång väg att åka de dagar jag jobbar. Det tar mig en timma ungefär från mitt hem till mitt jobb. Oftast går det ganska bra och jag brukar unna mig en latte på vägen.

Idag när jag var på väg hem och hade kommit ungefär halvvägs insåg jag att jag var otroligt trött. Men jag märkte att det inte var den där sjuka tröttheten utan det var en normal trötthet. Jag var helt enkelt trött för att jag hade jobbat och det kändes nästan märkligt att känna det.

Men samtidigt som det var lite jobbigt att märka att jag hade ungefär en halvtimme kvar hem i bilen så blev jag ändå glad. För den känslan gjorde att jag kände att jag är på bättringsvägen. Att jag mår så pass mycket bättre mot vad jag har gjort. Skönt det.

Idag var jag även till en salong och bokade tid för klipp och färg. Det är den dyraste salongen men jag kände att det var värt det. Har inte klippt mig på salong på ett och ett halvt år tror jag. Emellan har en kompis mamma klippt mig. Men nu så jag lyxa till det. I deras rum där man schamponerar är stolarna utrustade med massage! Förstå så skönt!!! Längtar redan.

Men nu säger den här fröken godnatt för i morgon blir det till att jobba igen.

1 kommentar:

Anki sa...

O vad skönt med massage hos frissan. Jag har också den där sjuka tröttheten det spelar ingen roll om man sover eller inte man är lika trött ändå. Natti natt.