onsdag 7 april 2010

Jobba, sömn och lite naglar

Fix och färdig och ska alldeles strax åka till jobbet. Mår ganska okej idag förutom att jag är trött som en liten larv och lite småyr.

Men jag har sovit hyfsat i natt, nästan till och med bra. Sov sex timmar utan att vakna vilket jag inte vet när det hände senast. Förvisso på tablett men ändå...

Känner mig inte stressad idag eller som att jag är sen, men jag har någon slags oro i kroppen.

På tal om något helt annat - är det någon som har något bra tips för hur man stärker sina naglar? Mina flisar sig och är jättesköra. Går sönder för minsta grej och jag börjar tröttna på det. Helst någon typ av budgetvariant för jag har ingen lust att lägga flera hundra på det.

1 kommentar:

N sa...

Åh, vad jag tror att du skulle må bra av de här vitaminerna!!!! Måste försöka komma på nåt bra sätt för dig att få dem billigare.... Önskar att jag kunde sponsra dig några månader för att se om det har den effekten på dig som jag tror att det skulle ha... KRAM