onsdag 7 juli 2010

Smart

Klockan är tio över tre och jag har sovit exakt noll minuter i natt. Jag ville inte ha en sömnlös natt så jag tog en sömntablett redan vid tio men jag fick extremt lite effekt av den. Blev lite slapp i kroppen men inte trött. Så nu ligger jag här och hoppas på att jag ska bli trött och kunna somna ändå. Vet bara inte hur det ska gå till.

Messade med L en lång stund förut. Han säger att han är orolig för mig. Att jag sjunker lite för snabbt. Han har rätt för det gör jag. Hans teori var att jag har ökat på i ett alldeles för snabbt tempo. Den tanken har slagit mig också. Första veckan på sommarjobbet gjorde jag 44 timmar varav 20 var vaken natt. Det kändes helt ok när jag var där och jag kände att jag orkade och det var jag superglad för, men nu får jag betala för att jag var så korkad. Nu mår jag dåligt och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Smart...

Inga kommentarer: