söndag 11 juli 2010

Ovanligt trött

Är helt osannolikt trött nu ikväll. Vet inte om det är värmen eller vad det är som är problemet. Trött är jag i alla fall.

I morgon åker jag iväg. Har ingen aning om hur det ser ut med internetmöjlighet där. Tror i och för sig att jag inte skulle dö av lite fasta från både mobil och internet. Som en liten tyst retreat för mig själv.

Har funderat mycket idag. Tankar som jag inte riktigt kan formulera utan de snurrar runt i mig i trassliga banor. Svårt att reda ut och få nån klarhet i. Det blir ju heller inte bättre av att jag är så trött så jag knappt kan tänka.

Sover istället. Godnatt.

1 kommentar:

messan sa...

Man blir trött av värmen orecis som man också blir av det spökar i huvudet.
Det är skönt att åka iväg utan internet och allt det där.
Njut nu och ta hand om dig!
Varm kram