tisdag 6 juli 2010

Frustrerande

Min dator fortsätter att strula och det gör mig inte ens galen längre. Känner mig bara uppgiven och less. Har ingen lust att sitta vid min gamla stationära så jag sitter knappt alls längre vid datorn. Istället bloggar jag ifrån min iPod. Går inte alls lika snabbt att skriva och jag som älskar effektivitet... det stör mig. Fast i och för sig kanske det är bra för mig.

Mår inte alls särskilt bra just nu. Det är som att jag är tillbaka på min parallella, sjuka linje igen. Jag vet inget annat än att jag har varit sjuk och kommer alltid att vara det. Det gör mig rätt ledsen faktiskt - jag hade hoppats på att trappa ner på medicinen rätt snart. Det kanske inte funkar... Har i och för sig inte pratat med min läkare på ett tag och jag vet inte om det kanske är läge att göra det.

Det känns som att jag inte vet något längre. Kan inte ta några beslut och jag drar mig undan för mig själv. Tycker att folk tränger sig på och är för nära min personliga sfär. Jag blir kort i tonen och allmänt bitchig och jag avskyr den jag blir. Föraktar mig själv. Någonstans längst inne vet jag att det är min sjukdom - depressionen, men ändå är det svårt att acceptera.

Jag tyckte ju att jag mådde rätt bra...

1 kommentar:

Vattenslangen sa...

Söta du! Önskar dig glädje som bär. Gott som bär. Att du ska få se att Gud bär.