fredag 26 mars 2010

Tröööött!

Jag hade nästan glömt bort att jag kunde vara så här trött mitt på dagen. Det är helt sjukt. Vaknade kvart i nio av att telefonen ringde och sedan kunde jag inte riktigt somna om. Var iväg på ett möte för att sedan åka in till stan och äta lunch med två vänner. Thai-mat. Mycket, mycket gott!

Direkt när jag kom hem gick jag ner till vårdcentralen för att träffa min kurator. Vet inte om det blev så mycket klokt sagt egentligen för jag var så trött. Jag hade inte behövt säga det för hon märkte det redan när jag kom dit. I vanliga fall brukar vi prata i lite drygt en timme, men idag sade hon redan efter trekvart att vi skulle titta på en ny tid för jag såg så trött ut. Hon hade rätt - jag orkade verkligen inte koncentrera mig och jag minns inte ens vad vi pratade om.

Ikväll ska jag hem till ett par vänner och titta på let's dance. Blir en trött, slö kväll men det känns helt okej.

Nu däremot blir det liggande läge i soffan...

Inga kommentarer: