lördag 27 mars 2010

Ledig dag

Idag har jag kunnat ta allt i min egen takt och enligt min rutin och då mår jag bra. Sov till halv tio, låg kvar i sängen till tolv, upp och åt lite frukost och plockade i ordning i lägenheten innan jag gick ner och startade igång de första maskinerna med tvätt. Nu är alla sex maskiner hängda och jag väntar bara på att de ska torka.

Sitter i soffan med fötterna på bordet och lyssnar på grannarna som pratar. Köket ser ut som kriget och det är disk på hela diskbänken, men det orkar jag inte ta hand om idag, gör det i morgon istället.

Vet inte vad som ska hända ikväll. Är körslaget på tv och jag har ju två gamla elever med i en kör så det blir nog att jag tittar på det.

Har inte så mycket vettigt att säga idag känns det som. Mer än att jag mår ganska bra - skönt.

Inga kommentarer: