söndag 14 mars 2010

Trött - men annars är det bra

Hej!

Jag mår bra även om jag är ganska trött idag. Jag orkar mer och mer, jag blir starkare för varje dag, eller så är det så enkelt att jag lärt mig mer vart mina gränser går.

Jag har dock en känsla av att jag har skrivit slut på alla mina ord. Jag vill uppdatera bloggen, jag vill skriva här, men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad det är jag vill ha sagt. Det är en ny och väldigt märklig känsla.

När jag blundar nu är det som att allt annat runt mig snurrar. Jag känner ljuden som små buffar emot min hud. Svårt att bara vara i min ensamhet just nu. Även om det kanske är det som jag behöver. Ska gå ner till kyrkan om en kvart - det är lovsångskväll och jag tänkte komma och bara vara i Guds närhet. Blir det för jobbigt kan jag alltid gå hem.

Kom ihåg kära vänner att ibland stanna upp och andas. Känn hur luften fyller dina lungor och hur Gud fyller hela dig med liv.

Inga kommentarer: