lördag 20 februari 2010

Lördag kväll

Svårt att se kanske men istappen sträcker sig alltså från taket och ner till toppen av mitt fönster som ligger på våning två av tre...

Balkongerna är ungefär 160 cm djupa och snön sträcker sig ut lite drygt halva den längden...

Det är som du kanske har förstått väldigt mycket snö här. Nu har det i alla fall slutat snöa, men min svägerska sa förut när jag pratade med henne att det ska komma ytterligare i natt. Okej att jag tycker om snö, men det känns som att det kan räcka nu. Var ute och skottade min balkong förut för jag var lite rädd att det skulle bli för tungt. Man hör ju om alla dessa tak som rasar in...

Hittade ingen skyffel här hemma dock utan jag fick fram en gammal stekpanna =) Såg nog rätt roligt ut. Men nu är det lite mindre snö på den i alla fall. Ska ut i morgon igen tänkte jag. Nu får det vara bra för idag. 

Låg vaken rätt länge i natt och funderade på det här med jobb i sommar eller inte. Har inte riktigt tänkt på det på ett tag, men så kom allt ikapp. Oron kom tillbaka. Försökte att inte lägga för mycket energi på det, men det är ju inte helt lätt att bara släppa. 

Nu tänker jag sätta mig tillrätta i soffan med en smoothie och OS. Vi säger så. Kram

Smoothie på vaniljyoughurt, frysta hallon, banan och honung

Inga kommentarer: