onsdag 17 februari 2010

lite bättre

Jag mår lite bättre nu. Låg halvt utslagen på sängen ett par timmar efter jag skrev det förra inlägget och det verkade vara det jag behövde. Tystnaden stör mig inte lika mycket längre och jag gör mitt bästa för att fokusera på rätt saker. Ibland går det bra - ibland inte.

Nu sitter jag och skriver av en bibelläsningsplan som jag hittade här. Har tänkt att jag ska läsa igenom Bibeln i år och eftersom det redan är februari så ligger jag ju lite efter. Har ingen skrivare installerad på den här datorn och då planen är skriven i pdf-format så är det lite svårare att ha koll på vad jag har läst och inte. Så nu skriver jag det i ett word-dokument så kan jag stryka allteftersom jag läser ikapp.

Men det stör mig inte så mycket att skriva av. Tycker om att strukturera och att få saker i listor på det sätt som jag vill ha det. Och så har jag OS på i bakgrunden så inte går det någon nöd på mig inte.

Kram!

Inga kommentarer: