tisdag 9 februari 2010

Jag är trött nu. Kanske inte så konstigt med tanke på att klockan är tjugo i ett. Har inte gjort något vettigt idag. Hade en kompis här på kaffe vid lunch men i övrigt har jag bara gått mellan köket och soffan. En annan kompis ringde och undrade om vi skulle ses men jag avstyrde det hela. Med tanke på att jag har umgåtts med och bland folk hela helgen så behövde jag vara ensam idag.

Men jag har varit så sjukt uttråkad och rastlös! Känner verkligen att jag vill tillbaka till jobbet snart. Klättrar på väggarna här ibland.

På onsdag ska jag tillbaka till kuratorn igen. Fick ingen uppgift den här gången så jag vet inte alls vad vi ska prata om när vi ses. Ska även ringa till stress och psykosomatikrehab i Skövde. Fick höra om dem i förra veckan och jag ska ringa när de har telefontid på onsdag morgon och se om jag kan få någon tid.

I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Eventuellt ska jag träffa Frida men det är inte säkert. Kan bli på torsdag också. Vi skulle höras och se. Kanske tar en tur in till Skövde bara för att känna att jag gör något.

Inga kommentarer: