fredag 29 januari 2010

Hade ett mycket bra samtal hos kuratorn idag. Känns som att jag har kommit en bit på vägen och det tyckte även hon. Skönt att någon annan också märker skillnaden.

Idag är jag trött. Känner mig liksom feberhängig. Småskakig och lite yr. Men ingen värk som skönt är.

Ska hem till en kompis ikväll och titta på let's dance men jag vet inte om jag verkligen orkar. Jag är så trött. Men det känns som att jag har lovat - som att jag borde.

På ett sätt mår jag bra idag. Jag känner ett lugn i mitt inre som jag inte känt på länge. Men jag är trött. Väldigt väldigt trött.

Samtidigt som jag skriver det känns det inte som att jag har rätt att känna så. Att jag inte borde klaga. Jag får sova utan att någon stör. Jag kan vila på dagen om jag vill. Men ändå är det min känsla. Och ingen kan säga att jag känner fel.

Ska lägga mig på soffan nu en timme innan jag ska iväg. Hoppas på att jag orkar ge mig iväg sedan.

Inga kommentarer: