tisdag 24 november 2009

Trött, tröttare, Cece


Känner mig helt slut idag. Kroppen värker och lederna knakar. Känns som att jag har ett kugghjul i nacken som flyttar mitt huvud bit för bit. Det spänner och drar i musklerna och jag orkar ingenting. Ligger mest i soffan hela tiden. Rör jag mig så snurrar allt.

Har i alla fall fått i mig mat idag - alltid något. Haft svårt med det de senaste dagarna. Har bara mått illa hela tiden.

Den grop jag föll ned i häromkvällen var djupare och mörkare än någonsin. Blev på allvar riktigt rädd för mig själv och mina tankar. Om jag inte hade fått hjälp av L vet jag inte vad som hade hänt. För de timmarna det höll i sig var vidriga. Önskar ingen att må så.

"Gud. Lämna mig inte. För jag fixar inte det här själv. Verkligheten kommer ikapp för varje minut och jag är så rädd. Så lämna mig inte..."

1 kommentar:

Celia sa...

Nej han lämnar dej inte. Tro det!