fredag 6 augusti 2010

Ibland så...

Jag skrev ett inlägg igår som jag efter ett par timmar ångrade. Jag fick panik och i det anfallet raderade jag inlägget. Det blev för privat. Alldeles för ärligt. 

Det är möjligt att jag kommer att skriva om det lite längre fram, men inte nu. Nu är det för nära. 

I tisdags skrev jag om min lillasyster. Det kanske lät märkligt att vi inte har setts på två år... Hon är inte min biologiska syster. Men hon är en så pass nära vän att jag ser henne som det. Så nu behöver ni inte fundera på märkliga familjeförhållanden där man inte ses på flera år. 

Jag önskar att de tankar jag har inte riktigt fanns där. Hjärnan går på tomgång känns det som. Samma destruktiva tankar snurrar om och om och om igen. Jag försöker att sätta stopp för hjulet - ibland går det bra, ibland inte. 

Inga kommentarer: