måndag 14 september 2009

Trött

Idag har den varit konstant närvarande - den stora tröttheten. När klockan ringde vid halv nio kunde den lika gärna ha varit halv fem. Har sovit oroligt i natt. Vaknat ofta och drömt en massa när jag väl sov. Dessutom var det mardrömmar. Vet inte när det hände senast.

Slocknade i två timmar på soffan förut. Det bara gick inte att vara vaken. Men trots det - eller kanske på grund av det så är jag helt slut nu. Huvudvärken pulserar och kroppen orkar inte riktigt. Känns som om jag gått ett hårt träningspass och att musklerna är helt slut. Det liksom pirrar i dom.

I morgon behöver jag gå upp senast sju - vet inte hur jag ska orka det. Jobbar från tio på förmiddagen och slutar inte förrän halv nio. Just nu är jag väldigt tacksam över att jag bara jobbar tre dagar i veckan. Trött och rädd för att jag inte ska orka den här veckan redan innan jag ens börjat jobba.

Börjar bli orolig över mig själv. Rädd för att kroppen protesterar igen. Vet inte hur jag ska hantera det här...

Inga kommentarer: