fredag 4 september 2009

Tomt...

Jag börjar bli osäker på min blogg och om jag ska fortsätta skriva eller inte. Det är som att det behov jag hade när jag började med den - att det har försvunnit.

Känns som att jag skriver samma saker om och om igen. Som att jag bara tjatar. Vet inte längre om det jag skriver har någon betydelse för den som läser.

Det är som att allt jag gör måste vara perfekt - som att jag måste leverera något i allt jag skriver. Att det ska vara genomtänkt och klokt. Men just nu är jag väldigt tom på tankar. Tom på ord.

Jag vet inte vad jag ska skriva - är det ok?

1 kommentar:

Catrine sa...

Om du varit tom på ord, hade du då skrivit ner det du just skrev? Tankar kan ta många svängar och vändor innan dom landar på pränt och jag tror att de behöver få göra det - du behöver det. Att skriva ner ibland just ingenting och ibland just allting.

Kram...