onsdag 25 januari 2012

Jag orkade...

Jag somnade strax efter fyra i natt. Det innebär att jag var tvungen att klara mig på ungefär 3 timmars sömn idag. Jobbdag från 8.30-16.30... När jag gick upp i morse så fick jag ett så sjukt blodtrycksfall att jag var tvungen att sätta mig ned igen. Ibland har jag fått så att det svartnar för ögonen, men den här gången var det verkligen som att trycket föll. Så läskigt.

Det har ändå gått förvånansvärt bra att jobba idag. Har inte haft så många lektioner utan har haft mycket planeringstid och jag har faktiskt fått en hel del gjort. Hann dock inte färdigt med allt utan fick sitta hemma ett par timmar och fortsätta jobba.

Nu har jag lagt jobbet åt sidan, ätit mat och nu har jag krupit ned i sängen. Hoppas och tror att jag somnar tidigare idag.

Tack för er omsorg och era kommentarer! Det värmer mitt hjärta.

Inga kommentarer: