lördag 12 mars 2011

Lycklig!

Jag har varit med om något alldeles fantastiskt. Något som jag inte trodde kunde hända mig. Något som får mig att bli så förundrad och förstummad över att jag har svårt att formulera mig. Men Gud är god. Så otroligt god och Han har rört vid mig.

Han har berört mitt inre. Han har förändrat mitt sinne och Han har förvandlat mig. Han har verkligen gjort det.

Jag, som trodde att jag var ett hopplöst fall. En som alltid skulle må dåligt. Som aldrig förtjänade att må bra. Mig räddade Gud. I måndags var jag med om ett så starkt Gudsmöte att jag fortfarande går som på moln. Gud är så fantastisk! Han helar och rör vid människor idag.

Och kan Han förändra en sådan tvivlare som mig - då kan Han också förändra dig. Vågar du?

1 kommentar:

Unknown sa...

Skulle någonting vara för underbart att inte Gud skulle kunna göra det... han ser dig som en mycket dyrbar diamant ett dyrbart älskat barn. kram och jag gläds med dig :)