söndag 12 september 2010

Glad

Ligger i sängen och ska alldeles strax sova, måste bara få ur mig lite ord först. Som jag tidigare har sagt så ska jag flytta under hösten. 1 december får jag nycklarna till min nya gigantiska lägenhet på 79 kvm. Det ska bli så skönt! Så otroligt skönt.

Först idag var det som att allt blev på riktigt. Mina kära föräldrar var förbi med ett gäng flyttkartonger som nu står i min hall. Jag vet att det är några månader kvar innan själva flytten men det var bra pris på dem. Och så kan jag börja plocka lite nu o då.

Så nu blir allt på riktigt. Både roligt och skrämmande på en o samma gång. Fast mest roligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att bli så bra!!


Här får du en liten present:-)

http://fighterfighter1.blogspot.com/2010/09/det-kom-en-present.html

Anki sa...

Då får man gratulera till flytten nu då..Kram