tisdag 14 september 2010

Award

Fick en så fin award av fina fighter. Hennes motivering till utmärkelsen var; 
För jag gillar att läsa hur hon försöker vända de negativa tankarna till något positivt.
För igenkänningsfaktorn med depression och vidbrändhet.
För hennes trasiga själ på väg att bli friskare.
För att hon mötte en bil med registreringsnumret TRO.
Å för att en kollega till henne sa några väl valda ord som vi behöver ta till oss.
Tiden går så fort att själen inte hinner med.
När man får en sådan här fin award så ska man berätta 7 saker om sig själv som ni inte redan vet om. Oj, det känns verkligen som att ni redan vet allt... Men jag ska göra ett försök. 

1. Tycker det är vansinnigt tråkigt att borsta tänderna, men gör det ändå. 
2. Jag har börjat träna och ska springa tjejmilen 2011.
3. Älskar att titta på dokumentärer på tv och lyssnar på P4 dokumentär på podradio innan jag somnar. 
4. Menar att man inte kan ha för många böcker. 
5. Har upptäckt att jag gillar att ha barnkörer.
6. Är stolt lillasyster till två bröder. 
7. Impulsköpte min sprillans nya bil för tre år sedan. 

Åsså var det min tur att skicka vidare. Jag väljer att ge den till Messan
För att hennes varma hjärta lyser igenom i det hon skriver. 
För hennes underbara bilder som förmedlar liv. 
För hennes behagliga layout som skänker ro när man tittar in. 
För att hon hittar guldkornen genom både ord och bild. 

Så nu Messan - nu är det din tur att skicka vidare. 

1 kommentar:

messan sa...

Åh, vad glad och stolt jag blir...:).Tack så mycket för dina värmande ord till mig. Det värmer så gott i hjärtat att få höra dessa fina ord av dig.

Jag ska skicka den vidare med kärlek.
Vet du...jag tycker du har det så lungt och fridfullt inne hos dig. Harmoniskt.
Varma kramar